Chicago Area 240sx

Since 2006.
 
HomePortalSearchRegisterFAQLog in

Share | 
 

 DD30 Photos

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
DJ Longdick
DS! DS! DS!
DS! DS! DS!
avatar

Number of posts : 4358
Age : 28
Location : BLONDE ASS NUTS
Vehicle : D*Squad 86
Reputation : 49

PostSubject: Re: DD30 Photos   May 19th 2010, 10:38 am

hahahaha

zombie phil was the best part of the day, then he just rolls up right when the drivers meeting is finishing up.

yo, ima go put some syrup on this waffle
Back to top Go down
View user profile
RAD MIKE Circa 3006
Starry Night, Celestial Skies.
Starry Night, Celestial Skies.
avatar

Number of posts : 3541
Age : 26
Reputation : 38

PostSubject: Re: DD30 Photos   May 19th 2010, 5:31 pm

Back to top Go down
View user profile
DJ Longdick
DS! DS! DS!
DS! DS! DS!
avatar

Number of posts : 4358
Age : 28
Location : BLONDE ASS NUTS
Vehicle : D*Squad 86
Reputation : 49

PostSubject: Re: DD30 Photos   May 19th 2010, 5:53 pm

mike, I have a piece of your bumper

as well as some other random black fiberglass bits (maybe daves?)

you guys want those back?
Back to top Go down
View user profile
RAD MIKE Circa 3006
Starry Night, Celestial Skies.
Starry Night, Celestial Skies.
avatar

Number of posts : 3541
Age : 26
Reputation : 38

PostSubject: Re: DD30 Photos   May 19th 2010, 9:13 pm

I gave it to you.
Back to top Go down
View user profile
DJ Longdick
DS! DS! DS!
DS! DS! DS!
avatar

Number of posts : 4358
Age : 28
Location : BLONDE ASS NUTS
Vehicle : D*Squad 86
Reputation : 49

PostSubject: Re: DD30 Photos   May 19th 2010, 9:43 pm

aww thanks, sugar

Back to top Go down
View user profile
doWorK.
Fucking Noob
Fucking Noob


Number of posts : 42
Age : 28
Reputation : 0

PostSubject: Re: DD30 Photos   May 20th 2010, 2:14 pm

DS RadMike wrote:

Yayy a pic of the car. Mike , did your front wheels used to be on the risky devil IS300? They look familiar and awesome, that stretch is badass.
Back to top Go down
View user profile
DJ Longdick
DS! DS! DS!
DS! DS! DS!
avatar

Number of posts : 4358
Age : 28
Location : BLONDE ASS NUTS
Vehicle : D*Squad 86
Reputation : 49

PostSubject: Re: DD30 Photos   May 20th 2010, 2:19 pm

nah, mike is the only dude around running those 5zigens.

oh yea, thanks again for letting me borrow that wheel, dude
Back to top Go down
View user profile
Curtis DeAngelo Nelson II
Established Member
Established Member
avatar

Number of posts : 768
Age : 28
Location : WAY north Chi-town, Illinois
Vehicle : dirty girls
Reputation : 3

PostSubject: Re: DD30 Photos   May 20th 2010, 2:53 pm

DS LongGrain wrote:
nah, mike is the only dude around running those 5zigens.

oh yea, thanks again for letting me borrow that wheel, dude

hes an OG thas all. king
Back to top Go down
View user profile
Curtis DeAngelo Nelson II
Established Member
Established Member
avatar

Number of posts : 768
Age : 28
Location : WAY north Chi-town, Illinois
Vehicle : dirty girls
Reputation : 3

PostSubject: Re: DD30 Photos   May 20th 2010, 3:00 pm

Mr. Curt McGurt wrote:
DS LongGrain wrote:
nah, mike is the only dude around running those 5zigens.

oh yea, thanks again for letting me borrow that wheel, dude

hes an OG thas all. king


this should explain it.





those were two days old haha, we put them on just before DDay and drove home on that. no wonder it had a crazy pull to the left haha
Back to top Go down
View user profile
doWorK.
Fucking Noob
Fucking Noob


Number of posts : 42
Age : 28
Reputation : 0

PostSubject: Re: DD30 Photos   May 20th 2010, 3:34 pm

DS LongGrain wrote:
nah, mike is the only dude around running those 5zigens.

oh yea, thanks again for letting me borrow that wheel, dude

yea dude no problem. ^^wow is that a crazy bend lol. I just managed to snap 2 tie rod end bolts. Thank you adrian for saving me by having an extra inner+ outter lying around.
Back to top Go down
View user profile
RAD MIKE Circa 3006
Starry Night, Celestial Skies.
Starry Night, Celestial Skies.
avatar

Number of posts : 3541
Age : 26
Reputation : 38

PostSubject: Re: DD30 Photos   May 20th 2010, 3:47 pm

What were you driving?
Back to top Go down
View user profile
doWorK.
Fucking Noob
Fucking Noob


Number of posts : 42
Age : 28
Reputation : 0

PostSubject: Re: DD30 Photos   May 20th 2010, 4:27 pm

I was driving the white s13 with the isis pipes. My car is the one without the hood on in the pic above
Back to top Go down
View user profile
doWorK.
Fucking Noob
Fucking Noob


Number of posts : 42
Age : 28
Reputation : 0

PostSubject: Re: DD30 Photos   May 20th 2010, 6:02 pm

So I emailed peak performance about the broken tie rod end piece. Check out this response lol, try and conjugate this:

Kyle,

Which tie rod shafts are you using, black or the silver ones?
Are you using a stopper on the hub? What happens is that hub will hit the rod end and the pressure and the rack have so much force it will continue to break everything. The stock setup has a stopper built in but when the change the tie rod is moves a bunch of stuff and the tie rod happens to now hit thetie rod. There are a bunch of pro outer tie rod kits, it will either breakthe tie rod or the shaft. Let me know where you are at and we will do our best to resolve your issues.
Thanks, Eddie

WTF right..
Back to top Go down
View user profile
D*S Tomy Guns
DS! DS! DS!
DS! DS! DS!
avatar

Number of posts : 819
Age : 29
Reputation : 19

PostSubject: Re: DD30 Photos   May 20th 2010, 8:12 pm

doWorK. wrote:
DS RadMike wrote:

Yayy a pic of the car. Mike , did your front wheels used to be on the risky devil IS300? They look familiar and awesome, that stretch is badass.


Yes a pic of my stock ass car.
Back to top Go down
View user profile
RAD MIKE Circa 3006
Starry Night, Celestial Skies.
Starry Night, Celestial Skies.
avatar

Number of posts : 3541
Age : 26
Reputation : 38

PostSubject: Re: DD30 Photos   May 22nd 2010, 9:04 pm

YO.D-FRE$H.WHERE ARE THOSE PICTURES?
Back to top Go down
View user profile
Adrian_S13
Wizard
Wizard
avatar

Number of posts : 1312
Age : 28
Location : MP
Vehicle : Aristo....
Reputation : 4

PostSubject: Re: DD30 Photos   May 22nd 2010, 9:31 pm

doWorK. wrote:
DS LongGrain wrote:
nah, mike is the only dude around running those 5zigens.

oh yea, thanks again for letting me borrow that wheel, dude

yea dude no problem. ^^wow is that a crazy bend lol. I just managed to snap 2 tie rod end bolts. Thank you adrian for saving me by having an extra inner+ outter lying around.

ha that was you... i didnt know. yeah i for some reason had my old ones in the tool box, probably from dday last year, no pro.
Back to top Go down
View user profile
D*S Roski
DS! DS! DS!
DS! DS! DS!
avatar

Number of posts : 3914
Age : 32
Location : Pilsen Chicago. . .
Vehicle : g35
Reputation : 17

PostSubject: Re: DD30 Photos   May 23rd 2010, 10:38 am

DS RadMike wrote:
YO.D-FRE$H.WHERE ARE THOSE PICTURES?

HAhaHaAH. . yea DfRe$h .. . where day at?
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/roskiller
D*S Dave
DS! DS! DS!
DS! DS! DS!
avatar

Number of posts : 3144
Age : 26
Location : LV-426
Vehicle : Nostromo
Reputation : -26

PostSubject: Re: DD30 Photos   May 24th 2010, 7:41 pm











AFTER MUCH NEEDED FOOD BREAK!






eds second blow out.

tommy guns getting ready!



_________________
DS! //Freeway Attack Zero Fighters
Back to top Go down
View user profile
his180sx
Post Enthusiast
Post Enthusiast


Number of posts : 1050
Age : 34
Reputation : 5

PostSubject: Re: DD30 Photos   May 24th 2010, 7:59 pm

Is that all you took?
Back to top Go down
View user profile
DJ Longdick
DS! DS! DS!
DS! DS! DS!
avatar

Number of posts : 4358
Age : 28
Location : BLONDE ASS NUTS
Vehicle : D*Squad 86
Reputation : 49

PostSubject: Re: DD30 Photos   May 24th 2010, 8:18 pm

sick!
Back to top Go down
View user profile
sad
REPOST QUEEN.
REPOST QUEEN.
avatar

Number of posts : 1566
Age : 27
Reputation : -184

PostSubject: Re: DD30 Photos   May 24th 2010, 11:15 pm

damn tomy. looking good
Back to top Go down
View user profile
RAD MIKE Circa 3006
Starry Night, Celestial Skies.
Starry Night, Celestial Skies.
avatar

Number of posts : 3541
Age : 26
Reputation : 38

PostSubject: Re: DD30 Photos   May 24th 2010, 11:17 pm

Gnarly!
Back to top Go down
View user profile
sad
REPOST QUEEN.
REPOST QUEEN.
avatar

Number of posts : 1566
Age : 27
Reputation : -184

PostSubject: Re: DD30 Photos   May 25th 2010, 12:52 am

not my vid

Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: DD30 Photos   

Back to top Go down
 
DD30 Photos
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» DD30 Photos
» Malton Forest Rally - Photos
» TOTB IX Photos.......
» Clubman Towbar photos
» Deal's Gap Photos/Ride to Deal's Gap

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Chicago Area 240sx :: Assorted Automotive :: The Fucking Media Section-
Jump to: