Chicago Area 240sx

Since 2006.
 
HomePortalSearchRegisterFAQLog in

Share | 
 

 ESTRELLA-D - Part 1.

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1 ... 21 ... 37, 38, 39
AuthorMessage
DJ Longdick
DS! DS! DS!
DS! DS! DS!
avatar

Number of posts : 4358
Age : 28
Location : BLONDE ASS NUTS
Vehicle : D*Squad 86
Reputation : 49

PostSubject: Re: ESTRELLA-D - Part 1.   March 22nd 2010, 5:40 pm

i want to go streeting with you
Back to top Go down
View user profile
D*S Dstar
*********
*********
avatar

Number of posts : 11259
Age : 30
Location : Mission Control, motherfucker.
Vehicle : RED SHARK V1-5, MOBY DICK.
Reputation : 128

PostSubject: Re: ESTRELLA-D - Part 1.   March 22nd 2010, 6:12 pm

Bring the car down with you next time and we shall. Im always down.

_________________
DARK SQUAD NIGHTMARE
Back to top Go down
View user profile http://chicagoarea240sx.editboard.com
DJ Longdick
DS! DS! DS!
DS! DS! DS!
avatar

Number of posts : 4358
Age : 28
Location : BLONDE ASS NUTS
Vehicle : D*Squad 86
Reputation : 49

PostSubject: Re: ESTRELLA-D - Part 1.   March 22nd 2010, 6:18 pm

gotta sort out this diff, I wish this car had an easy diff like an S chassis, i'd pound that shit out in like an hour.

I cant wait to drive
Back to top Go down
View user profile
evanger
Post Enthusiast
Post Enthusiast
avatar

Number of posts : 1295
Age : 24
Location : Not Chicago
Vehicle : AA63, 86
Reputation : 16

PostSubject: Re: ESTRELLA-D - Part 1.   March 23rd 2010, 2:39 am

Cool. any vids coming up?
And who in the D*Squad will rep white cars now, you and trucky? Wish the roskimobile was alive.. would be fucking awesome seeing you three in pics!
Back to top Go down
View user profile
D*S Dstar
*********
*********
avatar

Number of posts : 11259
Age : 30
Location : Mission Control, motherfucker.
Vehicle : RED SHARK V1-5, MOBY DICK.
Reputation : 128

PostSubject: Re: ESTRELLA-D - Part 1.   March 23rd 2010, 3:46 am

Undecided. We dont really care too much anymore about having the same color. Ive just always wanted a white car on white wheels. So far its just me and trucky. If I had more money id be painting the car RED. Or Xterra avocado green.

No plans for any vids. Maybe someone will record a clip next time.
Dont really care about videos when im streeting. Just do my runs then I dip the fuck out.

p.s. Roski was about to sell that car anyway, haha. Hes not really a car guy. Hes a liquor guy.

_________________
DARK SQUAD NIGHTMARE
Back to top Go down
View user profile http://chicagoarea240sx.editboard.com
240slider8
Fucking Noob
Fucking Noob
avatar

Number of posts : 92
Age : 26
Location : westmont
Vehicle : stock 92 s13 5 speed
Reputation : 0

PostSubject: Re: ESTRELLA-D - Part 1.   March 23rd 2010, 10:19 am

lol when i bought my se wheels from ds dave he told me they were doing something with your subframe,,,,, if im right i saw that s13 coupe with a big ass wing and your car with some bright ass green wheels,, bouncin really bouncin, down 355 like 2 weeks ago ,,,

your exhaust was making sparks lmao ,, shit looks mad cool man
Back to top Go down
View user profile
D*S Roski
DS! DS! DS!
DS! DS! DS!
avatar

Number of posts : 3914
Age : 32
Location : Pilsen Chicago. . .
Vehicle : g35
Reputation : 17

PostSubject: Re: ESTRELLA-D - Part 1.   March 23rd 2010, 12:33 pm

DS D*star wrote:

p.s. Roski was about to sell that car anyway, haha. Hes not really a car guy. Hes a stunting guy.

fixed
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/roskiller
D*S Dstar
*********
*********
avatar

Number of posts : 11259
Age : 30
Location : Mission Control, motherfucker.
Vehicle : RED SHARK V1-5, MOBY DICK.
Reputation : 128

PostSubject: Re: ESTRELLA-D - Part 1.   March 23rd 2010, 3:59 pm

Get over yourself. Their gonna think you mean bike stunting.

240sliderguy yeah they were doing all my rear end shit that day, and that was me and trucky having a horrible time on our way to TF.

_________________
DARK SQUAD NIGHTMARE
Back to top Go down
View user profile http://chicagoarea240sx.editboard.com
evanger
Post Enthusiast
Post Enthusiast
avatar

Number of posts : 1295
Age : 24
Location : Not Chicago
Vehicle : AA63, 86
Reputation : 16

PostSubject: Re: ESTRELLA-D - Part 1.   March 23rd 2010, 7:00 pm

Hahah, i see, roski's a liquor guy with fucking good car taste then. (bike stunting was the first thing i thought of, lol)

I like the idea of an Red Shark 2...
Back to top Go down
View user profile
240slider8
Fucking Noob
Fucking Noob
avatar

Number of posts : 92
Age : 26
Location : westmont
Vehicle : stock 92 s13 5 speed
Reputation : 0

PostSubject: Re: ESTRELLA-D - Part 1.   March 23rd 2010, 9:03 pm

ya you guys looked over at me like you wish you could speed up just a bit lmao ,, cars looked pretty good though,,, btw were they bouncin so bad cause you had cut springs or something or was it something else
Back to top Go down
View user profile
DJ Longdick
DS! DS! DS!
DS! DS! DS!
avatar

Number of posts : 4358
Age : 28
Location : BLONDE ASS NUTS
Vehicle : D*Squad 86
Reputation : 49

PostSubject: Re: ESTRELLA-D - Part 1.   March 23rd 2010, 9:11 pm

yea, it was because of the cut springs
Back to top Go down
View user profile
JAYYS
Light Duty Poster
Light Duty Poster


Number of posts : 140
Age : 28
Reputation : -1

PostSubject: Re: ESTRELLA-D - Part 1.   March 23rd 2010, 10:28 pm

240slider8 wrote:
btw were they bouncin so bad cause you had cut springs or something or was it something else

lmfao u sir are a genius
Back to top Go down
View user profile
whiterps13
Post Enthusiast
Post Enthusiast
avatar

Number of posts : 1385
Age : 29
Location : Rockford
Vehicle : S4
Reputation : 11

PostSubject: Re: ESTRELLA-D - Part 1.   March 23rd 2010, 10:48 pm

Im gonna go out on a limb and guess "something else".
Back to top Go down
View user profile
D*S Dstar
*********
*********
avatar

Number of posts : 11259
Age : 30
Location : Mission Control, motherfucker.
Vehicle : RED SHARK V1-5, MOBY DICK.
Reputation : 128

PostSubject: Re: ESTRELLA-D - Part 1.   March 23rd 2010, 11:38 pm

240slider8 wrote:
ya you guys looked over at me like you wish you could speed up just a bit lmao ,, cars looked pretty good though,,, btw were they bouncin so bad cause you had cut springs or something or was it something else

PRETTY good huh.

No we didnt "wish we could speed up just a bit". I dont even remember looking AT anyone.

Cut springs, riiiight. Thats exactly why.

_________________
DARK SQUAD NIGHTMARE
Back to top Go down
View user profile http://chicagoarea240sx.editboard.com
D*S Tomy Guns
DS! DS! DS!
DS! DS! DS!
avatar

Number of posts : 819
Age : 29
Reputation : 19

PostSubject: Re: ESTRELLA-D - Part 1.   March 24th 2010, 1:17 am

Cut springs was clearly the problem.
Back to top Go down
View user profile
D*S Dstar
*********
*********
avatar

Number of posts : 11259
Age : 30
Location : Mission Control, motherfucker.
Vehicle : RED SHARK V1-5, MOBY DICK.
Reputation : 128

PostSubject: Re: ESTRELLA-D - Part 1.   March 24th 2010, 1:33 am

I cut my springs too far bro.


UTI TAUGHT ME TO CUT MY SPRINGS BRO.

ATF IN THE POWERSTEERING BRO.

_________________
DARK SQUAD NIGHTMARE
Back to top Go down
View user profile http://chicagoarea240sx.editboard.com
Nachtmensch
whatever
whatever
avatar

Number of posts : 11772
Age : 29
Location : IL
Vehicle : MRS, IS350
Reputation : 48

PostSubject: Re: ESTRELLA-D - Part 1.   March 24th 2010, 1:36 am

ugh... UTI.
Back to top Go down
View user profile
240slider8
Fucking Noob
Fucking Noob
avatar

Number of posts : 92
Age : 26
Location : westmont
Vehicle : stock 92 s13 5 speed
Reputation : 0

PostSubject: Re: ESTRELLA-D - Part 1.   March 24th 2010, 9:37 am

ya i go there now in the pm
Back to top Go down
View user profile
D*S Dstar
*********
*********
avatar

Number of posts : 11259
Age : 30
Location : Mission Control, motherfucker.
Vehicle : RED SHARK V1-5, MOBY DICK.
Reputation : 128

PostSubject: Re: ESTRELLA-D - Part 1.   March 24th 2010, 3:39 pm

How did I guess.
PERMA BAN.

_________________
DARK SQUAD NIGHTMARE
Back to top Go down
View user profile http://chicagoarea240sx.editboard.com
altavelocidad
Forum Frequenter
Forum Frequenter
avatar

Number of posts : 355
Age : 106
Location : North Riverside under the mall
Vehicle : 1991 240sx fastback sr20det part 2
Reputation : 12

PostSubject: Re: ESTRELLA-D - Part 1.   March 24th 2010, 5:42 pm

Lol
Back to top Go down
View user profile
mikemadison_09
Forum Frequenter
Forum Frequenter
avatar

Number of posts : 267
Age : 26
Location : chicago
Vehicle : 89 coupe
Reputation : 0

PostSubject: Re: ESTRELLA-D - Part 1.   March 25th 2010, 10:46 am

car looks awesome, love the stance!!
Back to top Go down
View user profile
Adrian_S13
Wizard
Wizard
avatar

Number of posts : 1312
Age : 28
Location : MP
Vehicle : Aristo....
Reputation : 4

PostSubject: Re: ESTRELLA-D - Part 1.   March 25th 2010, 11:13 am

DS D*star wrote:


ATF IN THE POWERSTEERING BRO.

works like a charm try it BRO
Back to top Go down
View user profile
Nachtmensch
whatever
whatever
avatar

Number of posts : 11772
Age : 29
Location : IL
Vehicle : MRS, IS350
Reputation : 48

PostSubject: Re: ESTRELLA-D - Part 1.   March 26th 2010, 2:27 am

Back to top Go down
View user profile
D*S Dstar
*********
*********
avatar

Number of posts : 11259
Age : 30
Location : Mission Control, motherfucker.
Vehicle : RED SHARK V1-5, MOBY DICK.
Reputation : 128

PostSubject: Re: ESTRELLA-D - Part 1.   March 26th 2010, 6:05 am

I miss the Shark so bad.

_________________
DARK SQUAD NIGHTMARE
Back to top Go down
View user profile http://chicagoarea240sx.editboard.com
DJ Longdick
DS! DS! DS!
DS! DS! DS!
avatar

Number of posts : 4358
Age : 28
Location : BLONDE ASS NUTS
Vehicle : D*Squad 86
Reputation : 49

PostSubject: Re: ESTRELLA-D - Part 1.   March 26th 2010, 7:51 am

Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: ESTRELLA-D - Part 1.   

Back to top Go down
 
ESTRELLA-D - Part 1.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 39 of 39Go to page : Previous  1 ... 21 ... 37, 38, 39
 Similar topics
-
» ESTRELLA-D, Part 2
» which part of toronto is grass roots canada located?
» need part for caberg helmet
» A/C hose part #
» s14 part out everything must go

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Chicago Area 240sx :: S Chassis Specific :: The Hangar-
Jump to: